Česky Deutsch

ÚSTECKO-DRÁŽĎANSKO-DĚČÍNSKÝ MEETING

SWEET CHILDREN (Aussig) – pop-punk-rock (alá Green Day či Sum41 :)
DIE UKRAINIENS (Dresden) – balkán-ska/folk-rock (s akordeonem & saxofonem :)
DESTROYSELF (Tetchen) – crossover-metal/dirty rock’n’roll
(POZOR: HRAJÍ POUZE 2.11. V UL)
HANNY (Děčín) - děčínská písničkářka s nadLABEským hlasem :)

UDÁLOST NA FB

Místo: Café ALIBI (Ústí n. L.)
Datum & čas: 2. 11. 2013 (sobota) - 20:00
Vstup: 50 Kč/2 Eu (na místě)

Na obou meetincích zahrají představitelé drážďanské (Die Ukrainiens), děčínské (Destroyself, Daily Project a Hanny) a ústecké (Sweet Children) hudební scény:

Die Ukrainiens (*) se do Tetchen i Aussigu (an der Elbe) vrácí opět (a rádi) po roce! Jejich „balkánská polka“, v níž nechybí saxofon ani akordeon rozhýbala v rámci 14. DČNK obě města nad Labem a nejinak tomu bude zřejmě i letos!

Destroyself je jedna z nejstarších a tedy i nejlegendárnějších děčínských kapel. Od r. 1993 TRASHují ‘veselé písně o smutných věcech’ a svůj styl charakterizují jako „dirty rock’n’roll“, nebo také metal-crossover. Buďte si jistí, že u jejich nálože sedět rozhodně nebudete…

Hanny je zástupkyní děčínského písničkářství něžného pohlaví a vystřídá tak na poli „akustických folkařů“ loňského Toma77 a slovenského Dášu Fon Flašu…

Sweet Children – čtyřčlenní Ústečáci s dívkou za klávesy: nejmladší a možná také brzo nejslavnější ze všech :) Máte-li rádi Green Day, Sum41 nebo Offspring, nemůžete na jejich energií nabité pop-punk-rockové show v žádném případě chybět!

(*)… drážďanSká skupina Die Ukrainiens čerpá z rusko-ukrajinských kořenů svých členů a je ovlivněná slovanským foklórem a zejména hudbou bývalého Sovětského svazu. Ve své originální tvorbě kombinují ukrajinštinu, ruštinu a němčinu. Kapela funguje jako přirozená spojnice mezi Západem a Východem a je tak vnímána i publikem, které se nechává strhnout jejími výrazně rytmicko-melodickými písněmi a živočišností…
(Zbyšek Brůj – 2012)

Foto: 2012 - FB & 2012 - Rajče
Video: 2012
Událost 2012: 2012 - FB


Pořádá: Collegium Bohemicum ve spolupráci s Ústeckou kulturní platformou '98, o.s. za laskavé podpory GOETHE INSTITUTU Praha